Followers

Saturday, December 26, 2009

Pengenalan

Blog ini diadakan bertujuan untuk menceritakan perkara-perkara yang tidak elok berlaku di MRSM Kuala Lipis. Sebagai sebuah institusi pendidikan yang bertujuan untuk mendidik anak bangsa, perkara-perkara begini tidak sepatutnya berlaku. Perkara-perkara tersebut lebih tertumpu kepada salah laku pengurusan. Ini kerana menurut mantan Pengarah BPL(M) si Rahim, baik atau buruk sesebuah sekolah atau maktab itu bergantung kepada pentadbir sekolah. Oleh sebab itu, mari kita kupas sedikit demi sedikit permasalahan yang berlaku dan boleh menjejaskan reputasi sekolah itu sendiri.

18 comments:

  1. terima kasih blogger

    ReplyDelete
  2. yo blogger...gua dpt taw ad story sal tali barut alias tu ad wat sumtink giler gak...tak silap gua r an die tu pathkn nametag budak pastu suh bdk tu buat baru...en fadlan bwak ex5 maroon...then ad sorang tu rotan budk lain smpai bengkak tangan...gua harap lu dpt buat cerita tu la...

    ReplyDelete
  3. wei jin bara..wa rase r lu ni cikgu komputer maktab tu kan

    ReplyDelete
  4. hahaha....gua pn rasa gitu lar bro,lu ni ckgu komputer mktab an???caya lar lu bro..berani glerrr lu wat blog ni...tp gua nk pesan kat lu,lu nak tulis..tulis benda betol..kalau lu tipu,lu ble bla..hasut org len dgn fitnah lu..dosa beb..jgn main2,fitnah lg terok dr bunuh org!!!!!!

    ReplyDelete
  5. bunuh la aku...ish2..jangan fitnah aku..waaaa

    ReplyDelete
  6. wei jin bara..jikalau brite ini tidak betul2 berlaku..aku sarankan kau pegila membunuh pengetua tu daripada kau mefitnah dia...tapi jika benar,kau paparkan lagi beerte yang lebih gempak dan panas

    ReplyDelete
  7. gua setuju,jin bara tolong tulis cite2 gempak tp yang benar2 berlaku lar erk.....kalau ble interviu skali org 2,buat cam terjah gitu...hehehe...

    ReplyDelete
  8. en fadlan patahkan nametag owg,,,gengster btol...nape dye x wat gitu kat ak ar...teringin jgak dye wat gitu kat ak...bley ak penyepak sekali...lame x sepak owg...janji punye pasal..

    ReplyDelete
  9. sabar gun shot. ko baru je kate perjuangkan islam, nk sepak wtpe. sabar je la. biar polis handle.

    ReplyDelete
  10. isk3..
    ape dh jd ngn mrsm kte nii...
    dlu sterok2 student batch kte pon xde la smpai gni skli..
    Ayahanda Hassan Ali lg brbudi pkerti kot..
    renungkan2 dan slmt beramal..

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah. ade jugak yg paham bahasa n terbukak minda. kalau liyas ni mcm hassan ali tu, ade la jgak gamaknye aku nk panggil ayahanda. kalo liyas ni ish keji aku nk panggil gitu. so m scribble, gun shot, naga beradu, kalo xpaham2 lg yg ano 6:46 ckp tu, ko bleh masok mrsmkl balik amik form 1. repeat. mental ko retarded. its a DIFFERENT situation.

    kalo aku ade cikgu yg sanggup tegakkan kebenaran cm cikgu m scribbles tu, i'll be proud of being n mjsc student. seorang guru yg bagus xkan takut mempejuang kebenaran. yg dok mencarut n sumpah seranah tu org2 tertutup minda. tp ape yg ade kat blog tu sume terbukti. tahniah cikgu. im with u. maafkanlah scribbles tu. die masscom je. naga beradu lg tapape.

    ReplyDelete
  12. kerja bodo jer mencarut kat dalam nie ...bukan ada aper pun.blogger nipun 1 hal.x ingat mati ker?tpi syabas gak r.. dapat + dosa dlm nih..

    ReplyDelete
  13. kelakar aa ko ni.. ko tu ingat mati ke? pandai pulak nak mengata org, tu x berdosa pulak ye.. ingat mati aa ckit.. cakap x serupa bikin la lu ni.

    ReplyDelete
  14. mestilah si blogger ni ingat mati.. kalau tak, baik dia bersekongkol dan biar je alias tu buat mcm2 dosa..

    ReplyDelete
  15. haha aku suke anon 8:21. korg sume bkn budak kecik. yg mane ustaz ustazah or ajk surau or rase diri tu baik sgt, korg dok hangguk je liyas tepuk bontot cikgu, perabis duit maktab buat banner tuk sambut kkwn die, ambik duit baki dobi student (baju aku x penah bersih, siyes), dll, rase2 korg kat belah syurga ke neraka? hahaha pk2 kan lah.

    ReplyDelete
  16. huh...comment kat sini pedas2 blaka...tp aku rasa apa yag blogger nie tulis ada betulnya jg...xbtl 100% mgkn btl 80%...tp mesti ada yg btol gak...aku yg baru kuar maktb 2 ada gak rasa macam 2 dulu...anyway, gud lark blogger...tegakkan kebenaran kerana Allah always with you....

    ReplyDelete